Kızlar iyi akşamlar. Benim önemli bri sorum olacak. Bende genetik bir kan pıhtılaşması sorunu var. Daha önce bir bebeğimi bu yüzdnn kaybettim. Hamileliğimde kan sulandırıcı iğne ve aspirin kullandım vs. Şimdi aşıların kan pıhtılaşması yaptığı söyleniyor. Benim durumumda olup aşı olan var mı ? Varsa hangi aşıyı oldu her hangi bir yan etki yaptı mı ? Bir doktora gidip danışmayı düşünüyorum ama deneyimli anneler varsa onlardan da bilgi almak isterim.