Bizde kullanıyoruz. Günde 5 çay kaşığına kadar verebilirsin dedi doktorumuz. Ben 2 çay kaşığı sabah 1 çay kaşığı akşam üzeri 2 çay kaşığıda gece verdim. Çok iyi bir şurup. Bebeğin uykusunu düzenler, gaz çıkarmasına yardımcı olur, sindirimi destekler ve yatıştırıp sakinleştirir. Ayrıca diş dönemlerinde diş kaşıntıları için birebir