Elifnisaaaa Merhaba ☺️ Benim oğlum da bugün tam 3 ay 20 günlük. Ben emzirirken uyutanları anlayamıyorum☺️ Ben de emziriyorum gazını çıkarırken uyanıyor. Ya da gazını çıkarmadan uyutsam uyku arasında kusarak uyandırıyor kendini. Benim oğluşum doğdu 20 günlükken ben yüz üstü yatırmaya başladım. Çok şükür kafasını hep ayakta tutabiliyordu. Artık sırt üstü uyuyamıyor. Hep yüz üstü. Sonrasında hep sakinleştirici müzik açtım. Ağzına emzik koydum. Anlıyor o da uyku vakti olduğunu. Öyle uyutuyorum şimdilik umarım değişmez🙏🏻 Uykusu gelince değil de hep uyku saati belirlediğim saatte uyuttum onu. Bazen çok ağladı bazen hemen uyudu. Ama saati gelince yatırdım. Ama ben 40ından sonra hemen başladım bu düzene.. Bebekten bebeğe değişir tabi bu durum.