MiracAlpinveUmutunAnnesi Ebrulig Doktorum nekadar emzirirsen okadar regl olman gecikir demisti. Oğlum 8 aylıkken emmeyi bıraktı. Tamamen bıraktığı hafta regl olmuştum.
Pamircik Ebrulig bebeğim 15 aylık olmayınca artık doktora gittim doğum kontrol hapı kullandım da oldum 😁 doktor yumurtalarıma bakıp senin hiç adet olasın yok dedi 😁 şu an çok pişmanım ama keşke yazı geçirseydim güzel güzel.
Ebrulig Sunduralp Pamircik Alpler2020 Med MiracAlpinveUmutunAnnesi harley Adet oldum kızlar 🤣🤣🤣 Özlemedim ama hamişim diye triplere girecektim sevindim