14 aylık oluyoruz.aşırı burun akıntısı ve gözlerde yaşarma var .Dün evde üşüttük sanırım. Balkona cıkarmıştı babası.gece hiç uyumadı bugünde arttı. Doktoru burnunu temizle serum fizy. Le prospan içir dedi. Yarın durumuna göre götürücem. Keyfi yerinde ama . Meme emerken uyurken cabası zor 😣 . Tavsiyeleriniz varmıdır başına gelen?