Merhaba arkadaşlar 42 günlük kolik bebeğim var omzumda kucagimda omuzda uyuyor yatirinca kımıl kımıl uyanıyor
Gaz sancısı çok
Hep huysuz ağlıyor devamlı
Ancak memede kendini geri attırıyor el kol ayak hareketleri yapıyor ve tam uyumusken kendini uyandiriyor Dr a söyledim gaz reflü olabilir ama nörolog görsün diyor
Reflü olduğu nasıl anlarım hep kusar mi
Arada kusuyor
Sizce kafasinda sıkıntı var mıdır ki