Dün post açmıştım kızımın morluklari geçmiyor aksine çoğalıyor diye. Bugün doktora gittik ve kan pıhtılaşması olduğunu öğrendik çok kötüyüm. Doktor yarın gene test yapacak dua edin olur değeri yüksek çıktı düşsün. Herşey üst üste geliyor 4 gündür de annemgile küs geldim. Kızlar kimin duası kabul olur bilinmez dua edin lütfen 😢😢😢