Elizzzz [url=https://resimyukle.link/i/Lxgef][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/Lxgef.jpg[/img][/url] Resim için özür dilerim.Kizlar lütfen yardım edin daha önce mastıt oldum antibiyotik kullandım geçmişti ama böyle olmamıştı öncesinde bu nedir mantarmi oldu acaba bir yol gösterin ne yapabilirim
Elizzzz Yeniaanne çok saolun daha önce mastıt için gittiğimde antibiyotik vermişti geçmişti ama bu sefer sanki başka bişey