Kızlar merhaba. Ya özel bölgesine lazer yaptıran var mı size bişeyler sormak istiyorum. Birincisi acıyor mu ? Bide etrafta işte söyle duruyorsun bu pozisyonda duruyorsun gibi şeyler söylüyorlar ben çok çekiniyorum ağdamı bile kendim yaparım o derece ama artık gerçekten çocukta olunca insanın uğraşası dahi gelmiyor. Ama bilmiyorum lazer yaptırırken süreç nasıl oluyor ağda yapmıyormuşuz lazer bitene kadar makinayla kısaltmak gerekiyormuş ama bende makina yok. Napıcam ya ama çok rahat oluyor diyor yaptranlar 😟