Lina_Deniz devlet acile gitmiştik hametan ve anestol yazmıştı kaka yaparken çok ağlıyodu poposunda biraz çatlak varmış o yüzdenmiş kabız yapıcak şeyler yedirme yemeklerine zeytinyağı kat demişti muzu felan yedirme demişti …Daha sonra kaka yaparken yine zorlanınca kendi doktorumuza gitmiştim o da osmolok diye şurup verdi şimdi daha rahatız ama o da bu kremlere devam etmemi söylemişti geçmiş olsun 😔😔