Simgesen Hanımlar merhaba, doğum yapalı 20 gün oldu sezaryen doğum. Korse yada toplayıcı kilot mu kullanan varmı, varsa öneriniz hangisi olurdu? Birde doğumdan ne zaman sonra kullanmaya başladınız?
AntiFilozof Simgesen ertesi gün kullandım ama sarkacaksa her türlü sarkıyor ya benimki sarktı 40 gün gece gündüz çıkarmadım bide karnım çok büyüktü iri bebekti bebeğim
Bkt0193 Simgesen Sezeryan sonrası korse olarak almıştım medikalciden doktorum doğumdan bir hafta sonra kullanabilirsin demişti ben 20 gün sonra kullanmaya başladım çünkü dikişlerim acıyordu. Bu arada kullanırken mutlaka yaplamak gerekiyormuş ben doğumdan önce hiç çatlamamıştım doğumdan sonra çatladım