Ben oyuncak isini abartanlardanim sanirim 🤦🏻♀️ bi tane aktivite merkezi oyuncagi var cingirakli esek. Bi tane ses cikaran muzik calan bi dis kasiyicisi var. Onun disinda emzik almadigi icin emzik niyetine oyalandigi silikon dis kasiyicilar var. Hisirtili kitap var onu seviyor ama uzun sure oyalanmiyor onunla. Pelus cingirak var. Sarki soyleyen kitap var. Hepsini seviyor her hafta biriyle oynuyoruz. Hepsini ayni anda cikartmiyorum. Genel olarak zaten dis kasima amacli kullaniyo hepsini ama ses cikartan sarki soyleyen oyuncaklari incelemeyi seviyor. Elinde cevirip cevirip bakiyor😂 kizim 5 aylik bu arada