Normalde hep aynı saatlerde olmasa da 2 saatte bir uyuyan bebeğimi bugün hiiiç uyutamadım. o kadar enerjik ki çığlıklar atıyor. fırıldak gibi dönüyor. yere bırakıp başka yerde buluyorum filan. uykusu var mızıldanıyor, gözlerini kaşıyor ama yatağa gelsek de uykuya dalamıyor. noldu ki bugün böyle oldu bu kuzucuk 🥺