Ruyaninannesi 3 ay 7 günlük hala çok gazlı emdiktende sonra pat patla ağzından çıkartmama rağmen, o zamanlar çok kucak istiyodu durmuyodu şimdi o kadar değil sadece uyuyamıyo çabuk uyanıyo çokca ağlama emerken sürekli gaz yapmaya çalışıyo ıkınıyo yapamıyo memeyi bırakıp ağlıyo, psikolojik olarak çok yoruldum