Umay21 Yenidoğan bebekle yürüyüşe çıkılır mı ya da siz ne zaman çıktınız ilk olarak temmuz sonu Ağustos başı gibi doğum olayım olacak ama o zaman da urfayi 50-60 derece sıcaklık olur diyorlar ilk senem burda akşamüzeri falan çıkılır mı acaba bebekle yürüyüşe ne zmaan çıkılır
nilbuglem Umay21 ilk doğduğu günden itibaren bence akşam yürüyüşleri yapabilirsiniz.. Biz 20 günlükken çıktık nisan başı ve soğuktu ama cıktıkca bebekli hayata alışılıyor zaten 😁
elifhanimm Umay21 çıkılır tabi , bebeğinizi zıbınla çıkarırsınız ikindi vakti şapkası vs uyyun giydirin, ben aralık kışında sahile gitmiştim 20 günlüktü bebem, ondan önce d ehastane için gidip geliyorduk
Deletedmom_29 Umay21 sizin de dışarıya çıkıp yürüyüş yapabileceğiniz bir saatte bebeğinizi de çıkarabilirsiniz. Postu okuyunca aklıma geldi arkadaşımın bebeği 1 aylıktı ilk defa yürüyüşe çıkmışlar ama 5 dakika sonra eve gelmişler çünkü ağır gelmiş kucakta taşıyamamışlar 😄
hunilimomm Umay21 off Urfa nasıl sıcaktır şimdi zaten hava geç kararıyor akşam üzeri bi zıbın muslin felan arabayla çıkılır bebeğin de havaya ihtiyacı var ben hazıranda doğum yapmıştım çocuk isilik olmustu sıcaktan 🤦🏻♀️
Umay21 nilbuglem İşte Urfa sıcak esiyor resmen o zamanlarda da öyle olursa bebek sıcaktan bunalıma girer mi bilemedim 🤣🙈
Umay21 Deletedmom_29 🤣 kanguru düşünüyordum ama o sıcakta terletir diye şimdi bebek arabası ile çıkarım diyorum artık
nilbuglem Umay21 tek zıbın giydirirsiniz.. Annelik iç güdülerinizle hareket edin en iyisini siz bileceksiniz zaten ☺️ mayıs ayında annem kızımı üşür diye lahana gibi giydirdi hep isilik oldu tecrübesizlik işte 😁
Umay21 hunilimomm Aynen Urfa çok sıcak ben de o isilik olayından korkuyorum zaten inşallah sıkıntı olmaz 🤗
Wanderlust Umay21 mart sonu dogumlu olmasina ragmen 5.gunden itibaren nerdeyse her gun ciktik. 40 falan beklemedik hic simdiki gibi yaz bebegi olsaydi heralde o 5 gunu de beklemezdik 🙈 siz aksamustu cikin asiri sicak bebege iyi gelmez, mutlaka uzerini ortun direk gunese maruz kalmasin kucaginizda cikarsaniz da basini ortun ilk zamanlar ona dikkat edin onun disinda istediginiz zaman cikarabilirsiniz endise etmeyin 😊