kbtmz Allahım kafayı yemek üzereyim. Oğlum çok iştahsız tek yediği muz ve yoğurt Onun dışında denemediğim çorba,sebze püresi,köfte vs herşeyi denedim az çok az yiyor sizinkilerde böyle çok az mı yiyor acaba 🤔 ne önerirsiniz ?
Gunesay kbtmz benim kızımda en başta çok zorladı beni. Sonra 8,5 aylıkken birden iştahı açıldı. Genelde iştahsız bebeklerimin b12 değerleri düşük olduğu için yemezlermiş. Tahlil yaptırdınız mı?
kbtmz Gunesay evet doğru söylüyorsunuz.altı aylıkken doktora götürdük b12si düşükmüş altı aylık iğne tedavisine başlandı.
Gunesay kbtmz doktorunuzla konuşun bence. Eğer değer yükseldiyse iştah konusuda açılmalı. Benim kızımda bence demir eksikliği vardı damla kullandığım halde. Sonra kemik suları kullanmaya başladım. İştahı açıldı artık beni Zorlamıyor çok şükür. Sizinde en kısa zamanda iştahı açılır inşallah. İnstagramda hastalanmayançocuk hesabı var. Bir de ordaki kişiye de sorun. Size belki farklı bir cevap verir.