2 yaşına kadar anne sütü alması lazım kesmek doğru değil bence
benim kızımda prematüre yaşıtlarından geride sadece anne sütü alıyor mama kullanmıyorum ne gerek var süt kadar sağlıklı bir şey daha varmı Allah’ın mucizevi ürünü resmen , zayıf olsun sağlıklı olsun en az iki yaşına kadar da kullanmayı düşünüyorum o yüzden