Asilturk Kuzeymiram ben yapmadım ama bir arkadasın yakını çalısıyor özel bir hastane için yapılmıs söz de orası odaları falan harika diyor ebeler falan da cok iyiymiş
Asilturk Kuzeymiram hatta bu doktorlar dizisinde bir karakter vardı adını hatırlayamadım ama bekirdi galiba onun da eşi orada yaptı