kucukprensinannesi Benim oğlum da öyleydi ağlardı morarır sesi kesilirdi resmen ama gercekten 3.cü aydan sonra daha düzene giriyo herşey sabır edin. Biz gecenin 4 ü 5i demeden eşimle kucağımızda oynata oynata sustururduk gündüz iş yaptırmazdı ama yememe dikkat ettim kucağım da da olsa aparatif seyler yapıp yedim sütüm olsun diye şimdi 7 aylık olduk şükür geride kaldı siz de atlatacaksınız bol bol da dua açın sakinleşsin bebeğiniz de siz de 🤗