Anneler bebeğim 4 aylık dün sağlık ocağında ön bıngıldak kapanmış dedi ebesi bugün çocuk doktoruna gösterdik oda çok az bir açıklık var beyin cerrahiye gönderdi orayada gittik oda az bir açıklık var dedi 6 7 aylık olunca filmini çekeceğiz eğer sütunlar da kapandıysa ameliyat edebiliriz dedi. Yinede çok sorun olacağını düşünmüyorum dedi ama ben yinede çok tedirgin oldum çocuk doktoru beyni gelismiyecek kafası küçük kalacak dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı sonucu ne oldu acaba