Kızlar bebeğim haftaya tam 5 aylık oluyor kolik bi bebekti çok şükür bitti iki aydır usluydu ama bu aralar hep bi dızırdanma memnun edemiyorum canı sıkılır gibi ağlıyor karnı falan tok artık o şüphe kalmadı ama dışarı çıkınca susuyor değişik oyunlar bulunca susuyor onun haricinde hep bi memnuniyetsizlik başka bi belirti yok ateş falan salya akıyor zaten eli hep ağzında bunlarda olağan sanırım böyle diş çıkaran oldu mu acaba