Kızlar bebeğim 8 aylık sütten başka bisey tüketmiyor ek gıdaları zorla belki Bi kaşık yedirebiliyorum.. Sürekli sol göğsümü emiyor sağda süt yok zaten.. Sol göğsümün damarları çok genişledi ve ağrı yapıyor sol göğsüm agridikca da kalp krizi mi geçiriyorum diye düşünüyorum psikolojim bozuldu artık. Onun dişinda da sürekli kilo veriyorum az yiyorum eskiye oranla ama bu kilo kaybı da canımı sıkıyor bi hastalığım mi var diye düşünüp moralimi bozuyorum annem süt veriyorsun diye oluyor diyor.. Süt verip bu kadar kilo veren var mı gebelikten önce 63 kiloydum 83 le doğuma girdim şuan 59 kiloyum gebelikten önceki halimden daha da zayifladim bu durumu yaşayan var mı