Ama kafamda deli sorular tabi ki eczanede deldirdim kadına 10 kere sorsam da içim hiç rahat değil çok ağladı bebeğim bu arada 20 aylık ama minnoş Bi fıstık neyse şimdi geçici olarak küpe taktı ama bizim küpelerimiz var babaannesi aldı bugün bu geçiçi küpeleri 2 hafta kalsın kulağında 3 gün de yıkama dedi eczacı siz ne zaman çıkarttınız antibiyotikler Pomak sür dedi sürdünüz mü birde yatarken falan acıtır mı ya içim eridi resmen kızım konusunda her şeyden korkuyorum sizin tecrübelerinizi merak ediyorum karışık yapmışsam kusura bakmayın 🥰😄