mltmkrkl Kızlar 3 ay ile 4 ay arasında bebek ne kadar uzamış olmalı 1 cm uzamış da bana az gibi geldi normal mi kilosunu iyi almış da boy da uzama 1 cm
prenses10 mltmkrkl canım şu kadar uzamalı diye bi şey yok ki boy biraz genetik yani kafana takma derim.
Zamirazerya mltmkrkl Benim kızımda 4 ay 22 günlük aylık 400 500 gram alıyor, alerjisinden dolayı :( Boyu 70
mltmkrkl Gizemozcan canım 1 kg almış demiş yanlış anladın sanırım benimki de 1 kg aldı 3 aya kadar 1250 alıyordu her ay
Omertugra20 mltmkrkl baktim simdi o zamanlar benim oglumda 1 cm boy atmis . 3.ayda 65 4.ayda 66 cm olmus
mltmkrkl Omertugra20 normal demekki canım benimki de 🤣 çok da kısa degilmiş uzamayınca kısa kaldı sandım
Omertugra20 mltmkrkl yok canim merak etme bizimki uzun boylu babaya cekmis her ay haldir haldir gidiyor birazda boy isi genetik
Omertugra20 mltmkrkl oyle valla benimde ilk bebeğim en ufak şeyde kalp krizi gecircek gibi oluyorum yavas yavas ogrendikce ya ben nelere takiliyorum diye kendime gülüyorum