Mahsergulu-1994 ben yardımcı alıyorum. 2 hafta 1 temizliyoruz. Kova ve bez yardımıyla. 2 haftada 1 temizlememize rağmen baya bi kir çıkıyor. Nasıl oluyo anlamıyorum. Evde 2 kişi yaşıyoruz. Dışarıdaki üstümüzle hiç oturmayız ev kıyafetiyle otururuz ona rağmen her seferinde baya kir çıkıyor. Bu arada perdeyi normal çamaşır deterjanıyla yıkıyorum ama astıktan sonra perdeye vanilya kokusu sıkıyorum. Mis gibi kokuyor ev 🌸