Bugün aşı olduk Aşıdan sonra emzirdim uyudu 3.5 saat uyandı emzirirken bir anda çok fazla ağlamaya başladı bacakları ağrıyor galiba aşı yerlerine değince çok bağırdı 😢 yarım fitil verdim ağrı kesici kucağıma aldım uyudu bırakınca çok ağlıyor uyanıp bugün böyle yaşayacağız galiba mememede emzik muamelesi yapıyor açıkta emiyor uyuyor uyanıp beş dakka sonra bi daha emiyor memeyi kapatıncada uyanıyor açar açmaz koklayarak uyuyor tekrar o iyi olsunda ben böylede dururum 😢 siz neler yaşadınız 2. Ay aşısında önerilere açığım