Havva3437 Hanımlar merhaba 13 günlük kızım var ne sıklıkla uyandırılıp emzirmek sizce daha iyi saat başımı yoksa 2 saatte bir mi ?
Ysm2019 Havva3437 benimde 10 günlük bebeğim var gündüzleri uyandırıp emzirmek zor olduğu için doktorlar 3 saatte bir emzir iyice acıkmış olsun dedi
Simiyy Havva3437 her ağladığında emzirceksin gak dese emzir guk dese emzir canım eğer ağlamazsa iki saatte bir uyandır emzir.