Mombaby Arkadaslar dun midemi üşütmüşüm. Belki gecer dedim ama bu saat oldu hala gecmedi. Esim temasli cikti test yaptirdi ve negatif cikti. Ama karantina da.Taksiyle gidebilmem mumkun degil zerre halim yok adim atmaya.esimle gidebilir miyim doktora😣
Gloria1 Mombaby başlıkta pozitif yazmışsınız postta negatif yazmışsınız. Temasliysa dışarı çıkamaz testi negatif çıksa bile bazen birkaç gün sonra pozitife dönebiliyor eşinizle gitmemelisiniz
GoGirl Mombaby tabiki de gidemezsiniz gitmemelisiniz negatif ciksa daha karantina sureci belli pozitife dönebilir
Mombaby @NaimeYilmaz esim pozitif degil temasli ve testi negatif cikti neden basliga pozitif yazıyorsunuz