Merhabe sevgili anneler. Bebeğim 6. Ayına girmek üzere ek gıdaya başlamaya çalışıyorum püreler mamalar yapıyorum. Veriyorum ve çoğunuda beğenerek yiyor. Ama şöyle bir sorunum var. Yaptığım ek gıdaları yiyır ve kusmuyor. Fakat ek gıda yedikten sonra ne zaman emzirsem emdiğini kusuyor. Başına gelen var mı ?