Bebeğim şuan 5 ay 1 haftalık. Bir anda yemek istememeye, ağlama krizlerine başladı. Sebebi nedir.? Ne yapmam lazım? Uyku düzenimiz az da olsa vardı şimdi ne gece uyumak istiyor ne gündüz? Yani uykusu çok var ama ağlamaktan uyuyamıyor. Ne yapmam lazım bunu yaşayanlar varmı neden oluyor bu