Rabia6025 canım merhaba bebeğime süt yetmemeye başlamış meğerse 1 ayın sonunda anladık, yani kilo alımı hep cok iyiydi ilk 1 ay sık kontrole gittiğimiz icin doktor iyi demişti 1 ay sonra benim sütüm azalmaya başlamış meğerse ben farkındaydım da memeler terbiye olur diyolar ya öyle oldu sanıyordum en son kilo alımı yeterli diye de ona yormamıştık 1 ayın sonunda kilo alımı cok az geldi o zaman anladık neden kaka yapamadığını, sonra malesef mamaya başladık takviye olarak ertesi gün cocuk kaka yaptı açmış cünkü. Ama sizin durumunuz süt konusunda benden farklıysa masaj yapmayı hafif sıcak havlu uygulamayı zeytinyağı içirmeyi deneyebilirsiniz. Suan zaten biz nerdeyse 8 aylık olduk her şey yolunda geçiyor o günler :)