Umudum21 Arkadaşlar oğlum 6 ay 20 günlük normlde ayın başında adet olmam lazımdı yada 4 ama hala olmadım düzensiz mi yada sütmü çekiyor acaba. Anlamadım ki korunmuyorum da genlde gec hamile kalırım 1.5 sene sonra falan
Tortilla Umudum21 nasıl gec hamıle kalırsınız anlayamadm. Duzensızlık olur ben 10. Ayda oldum ılk defa. Bu ay olmadım mesela. Gecen ayda azcık gelmıstı.
Kereminannesiii Umudum21 korunmuyorsanız muhtemelen hamilesinizdir. İlk hamileliğinizde geç hamile kaldınız diye ikincisinde de aynı şey olacak diye bir kural yok
Tortilla Umudum21 bence hamılelık testı alın derim. Gec hamıle kalırım diye bırsey olabılırmı hıc. Kalmıssınız belkı sorun yok olmustur nasıl korkmadınız korunmadınız🥴
Umudum21 Tortilla Vallh korunmadım ya dedim belki olmam die hani olmadımda genelde süt çeker diyorlar da bakalım belki olurum yakın zaman da inşllh bebeğm daha 6 aylık