Delirmeme az kaldi zaten bebegim 40piyken depresyona girdim kriz gecirdim ogunden beridir ilac kullaniyorum bebegim 18 aylik oldu suan yine kendimi kotu hissediyorum bebegim yemek yemiyo cesitli seyler yapiyorum yediremiyorum oturup agliyorum basaramayinca kizlar ben napacam elime telefon alasim gelmiyo yine depresyona giriyo gibi hissediyorum kendimi hic bseden mutlu olamiyorum hep bi hüzün var icimde ben napacam kizlar bi tavsiye verin nolur insan yuzu gordugumde yok pandemiden dolayi kendime bakamiyorum kilo aldim aynaya bile bakmak istemiyorum