Kuzenimin cocugu yoğurt yüzünden hastanelik oldu, gıda alerjisi olan bir cocugun 6. Ayda bu alerjiyi yaşamasıyla 4. Ayda yasaması arasında cok fark var. Doktorlar 180 günü doldurmuş bebekler ek gıdaya başlayabilir diyor. 4 aylık cocuga ne vitamini ? Her şeyi zaten sizin sütünüzden alıyor yoğurt vitaminini alsın istiyorlarsa siz yiyin yoğurdu sizden ona geçecek zaten. Ne akıllar ! Biri de iyi ki başladım demiş. İstisnalar kaideyi bozmaz hanımefendi genel geçer kurallara aykırı şeyleri lütfen tavsiye etmeyin nadirdir bir doktorun 6 aydan önce ek gıdaya başla demesi yüzde 80-90 bebek 6. Ayda başlar 2-3 kişilik istisnaları söyleyip de teşvik etmeyin vebal alırsınız. Siz doktorunuza danışmadan böyle bir şeye kalkışmayın zaten kilo alımı yeterli olan bir cocuga hiçbir doktor ek gıdaya baska bu ayda demez