Mrl-sglm vermeyin bence sütünüz gayet iyi . Bolca emzirin her istediğinde . İnternette iki saattw bir emzirin falan yazıyo benim kızım iki saati bulmuyodu acıkıyodu 2-3 aylıkken . Bende 2 saat duramıyosa demekki sütüm yetmiyo diyip mamaya basladım . Ve sonrası meme reddi 😣 bi daha beni emmedi . Bu o kadar üzücü kiiii . Sadece emzirin . Mama kötü mü diye çullanan olur belki üstüme ama hayır . Sütüm vardı ben internette okuduğum saçma seyler yüzünden yetmediğini düşünüp verdim mamayı . Stüm hiç olmasaydı en basından beri zaten mama vericektim bundan dolayı gocunmazdım ama sütüm varken emzirememek o kadar üzüyoki insanı… o yüzden bence emzirmeye devam edin derim. Bol su için her emzirme öncesi bi bardak su için mesela emzirdikten sonra tekrar bir bardak iki bardak için . Ne zaman aklınıza gelirse için sütünüz artarak devam eder gelmeye..