Osmnn_457 Selam hanımlar adetliken leslie yapan varmı ben yapamıyorum normalde diyeteyim ama aşırı şişkinlik var şuan
Tugcerylmzkerem Osmnn_457 Ben yapmiyorum hareketten kaynakli kanama miktari artiyor ve bel agrisi yasiyorum adette iki katina cikiyor yuruyunce
Degrmenesra Osmnn_457 3 gündür reglyim leslie yapıyorum. İlk gün çok ağrım vardı yaptım rahatladım ağrım kesildi
Osmnn_457 Tugcerylmzkerem bende sıcak oluyor terliyorum o beni rahatsız ediyor diye yapmak istemiyorum