İyi günler doğum yapalı 4 gün oldu sezeryan oldum ve annem gelemedi doğumuma çok zorladım kayınvalidem vardı ve kayınvalidem öyle pek yardımcı olmadı bebek konusunda daha çok ev içinde oldu ve benm sütüm gelmedi bebeğim sarılık oldu neyse annem arıyor kızım böyle yap günde yıka kaynanmlar diyo göbek bağı var olmaz annem diyor kızım göbek bağına süt damlat daha çabuk düşer ben sizde öyle yaptım annem öyle yaptıkça kaynanam daha deli oluyor bend öyle zorluk çekince annem daha kötü oldu annemin inekleri var o yüzden gelemedi sizce hangisi doğru arada kaldım