Birannebirfurki Kızlar benim oğlan yaşına girmeden üçüncü bronşitini geçiriyo sanırım ventolini bitmişti onu almak için eczaneye gittim bronşite iyi gelen başka bişey var mı dedim asist şurup verdi kullanan var mı