Pares Vicconun çok rahat sandaletleri var ben kullanıyorum aşırı memnunum 3 yaşında ilk spor olarak tercihim hep adidas oldu sonrası vicco kullanmaya başladım bir igor sandalet almıştım geçen sene oda çok güzel marka. Kıyafet neysede ayakkabıda markayı seviyorum.