Aysegulmina Kızım 2.5 aylık günde 3 4 kere kaka yapiyor başka bi arkadsin kızıda 3 4 günde bir yapıyormuş doktoru sütun yariyor oyuzden zor sindiriyor demiş ozmn bnm süt yaramiyormu modum düştü resmen
Sevgi-Aslan Aysegulmina Yok canım ne alakası var kaka doyup doymadığını göstermez çişli bez sayısına bak benim kızımda 2 aylık günde 4-5 defa kaka yapıyor şimdğ benim sütüm yaramıyor mu kilo alımı da gayet iyi takma lütfen öyle şeylere bol bol emzir
Mom07374 Aysegulmina ya lütfen böyle karşılaştırmalar yapıp kendinizi üzmeyin bebeğiniz kilo almıyorsa zaten doktorunuz sizi uyarır
Zdk Aysegulmina bir alakası yok. Benim kızım da 3 aylık günde 2 kere yapar sabah akşam kakasını. Çocuğun huyu böyle yani. Anne sütü alan bebeklerde 1 günde 10 kere de kaka yapması normaldir 10 günde 1 kere kaka yapması da normaldir. Bunu defalarca farklı doktorlara sordum. Merak etmeyin emzirmeye devam edin.
Defneninannesi1108 Aysegulmina o ayda bizde gece bile kaka yapardik sen kg alimina bak ilk ay ne aldi 2. Ay ne aldi kiyaslama bebegini mutlu olsun yeter. Herzaman yapan bebek iyidir bence.
Yeniaanne Benimki de gün aşırı yapıyor bu aylarda oluyor kaka düzensizliği çişli bezine aldığı kg bakın siz
Aysegulmina Sevgi-Aslan cisli bezleri güzel dün kalça testi için doktora götürdüm herşeyi çok iyi dedi
Aysegulmina Defneninannesi1108 ilk ay 1 kg nun üzerinde aldi 2.ay 800 gr almisti 13 gun lukken gittiğimde 300 gr almis
Yasemin38 Aysegulmina yok canım öyle birşey. Aylık kilo alımına ve gelişimine bak sen. Kimi çocuk fazla kaka yapar kimisi az bağırsakları aynı değil sonuçta ve anne beslenmeleride farklı. Takma kafana
Yaseminnykn Aysegulmina ne alaka benşm oğlumda 4m5 günde bir yapıyo doktora götürdüm kilosu iyi normal yapmaması 10 günde birde yapar 1 haftada birde
May01 Aysegulmina her bebek farklı oluyor benimki de her bezi kakalıydı ama kilo alımı çok iyiydi. 3. Aydan sonra günde bir kere yapmaya başladı sonra da 2 3 güne bir yapıyor değişiyor. Kilo alımı iyiyse sıkıntı yapmayın neden yaramasın o süt sizin bebeğinizin sütü 😘