Ayycann ben 3 öğün vermeye calışıyodum şuan 10aylık hala vermeye calışıyom.🙄
şöyle
8.30 da kahvaltı pankek, omlet, haşlanmış yumurtta,.. tabi yemiyor. bi yerse pankek yarısnı anca sonrada mama iciyor.
12.00. Corba,veya yemek bir kase. Bir saat sonra yoğurt
15.00 formül mama
18.00 meyve puresı pirinc ünlü veya irmikli.
21:00 da son mamasını icip uyur. Bu yazdıklarımı herzaman bitirmez mamasınıda aynı zor yiyen bir bebek ama elimden geldince veriyorum.