Kızlar merhaba ben bebeğime ikisindende bir tatlı kaşığı karıştırıp kaşıkla veriyorum sizce böyle vermemelimiyim ? Yani kahvaltısına veya muhallebisine falan mı karıştırmalıyım bu şekilde bebeğimin içi mi yanar siz nasıl veriyorsunuz tahini ve keçiboynuzu özünü