Yarim_Kilo_Kiyma Tugba81irem Geç çıkan diş daha iyi derler ama a bilemedim. Alttandan mı çıkmadı hiç 🙄
Mombaby123 Tugba81irem baz-ı bebekler geç cikartiyoms bizim bi arkadaşım kızı da geç çıkardı hiç kendine dert etme çıkar inş
zeyzey77 Tugba81irem Normal bazı bebekler daha geç çıkarmaya başlar . 36 aya kadar 20 diş çıkmış olacak
Goktugunannesiseda52 Tugba81irem Bebekten bebeğe değişiyor diş. Genelde genlerden gelirmiş doktor öyle demişti bende 2 yaşında çıkarmışm dişlerimi oğlumda geç çıkardı 😊
Defneninannesi1108 Tugba81irem 1 ayda 5 tane cikiyor gelsin huzursuz günler tadini cikar bacim. Ama gec olmasi iyii en azindan daha rahat cikiyo ve gec dökuluyor.yani bizim öyle
PortakalliKahve Tugba81irem normal aslında bu durum. Bazı bebekler geç çıkartıyor. 1 yaşından sonra çıkartan bebekler biliyorum bende. Geç çıkan diş daha sağlam olur derler. Ama bir de d vitamini eksikliğinden de olabiliyor, onu da ihmal etmemek lazım
Bebek2020_ Tugba81irem yeğenim 15. Ayında çıkarmıştı. Kızım iki alt dişini 8. Ve 9. Ayında çıkardı. Yaşına girdiğinde 5 diş birden çıkardı 🤷🏻♀️😅
Omertugra20 Tugba81irem valla canim normal diyorlar ben jel kullaniyordum sonra tetagil diye bir toz var ona gectim 9 aylik hic disi yoktu çıktı bir tane uzadi hatta simdi digeride gelicek heralde agzindaki selyayi bile duzenledi tavsiye ederim
asel16_hurmuz Tugba81irem geç çıkan daha iyi diyorlar sanırım benim kızım 6 ay 27 günlükken 2 tane dişi çıktı alltan şimdi 7 ay8 günlüğüz üsteliklerde patlamak üzere ama çok zorlanıyorum çok zor diş çıkarma dönemi ☺️☺️🥰