kizlar merhaba bebegim suan 5.5 aylik dogdugunda hic kilo almamisti tek belirtisi kiloydu doktor suphelenip test yapti ve reduktan madde pozitif yaziyordu bna herhangi diyet yap demedi sadece relactaz verdi 1 hafta sonra gidince kilo almaya baslamisti artk relactazi birakabilirsin dedi diyet falanda yap demedi.1 ay ne diyet ne damla kullandim ama bebegim kilo aliyordu ztn genel olarak zayif bi bebek icime sinmedi 2.doktora gittim oda bana relactazi hep kullan sut urunleri dana eti bulgur falan yasak diyet yapicaksin dedi.oylede yapiyorum suan bu arada geceleride mama veriyorum onun icinde laktozsuz mama iciyor.arkadaslar sizde boyle sıkı diyet yapiyor musunuz suan 3.bi doktor arastiriyorum aklimdaki soru isaretleri kalksin diye ayrica fikri ve bilgisi olanlar paylasabilirmi bnmle