Ek gıdaya yeni yeni başlıyoruz ister istemez üzerine döküyor ve lekeler makinede çıkmıyor 40 dereceye atıyorum üni baby deterjanıyla yıkıyorum ama yine lekeli çıkıyor sizinde başınıza geliyor mu? Çıkarmak için neler yapıyorsunuz? Kaç dercede yıkıyorsunuz?