Zerrinakarsu Arkadaşlar bebeğimde süt alerjiSi var Buna bağlı kusmaları oldu çok. Kilo alımı için doktor mamasına zeytinyağı koymamı söyledi yapan oldu mu?
Minico Zerrinakarsu ben kakası düzene girsin diye koymuştum birkaç kez, banada doktorum önermişti bir problem yaşamadım aksine faydasını gördüm.
CatBoy Zerrinakarsu kakasını yapamadığı için 1 çay kaşığı koymamı söylemişti bana da kilo alımını etkilemedi ama
TheBaby Zerrinakarsu Banada süt alerjisi dediler. Reflü çıktı. Şimdi onu engelleyen bebelac thichker kullanıyorum mamasına kusması durdu. Daha önce ama kabızken hakiki zeytinyağı kullandım 1 çay kaşığı günlük
Zerrinakarsu CatBoy evet bağırsaklarıda rahatlatıyormuş bunuda söyledi doktorumuz ama kilo alımınıda sağlıyormuş umarım öyledir
1Dost Doğrudur bende kızıma koyuyordum prematüre annesiyim kuvözde de bebekler kilo alsınlar diye koyuyorlarmış
TheBaby Zerrinakarsu İlk zaman aptamil ar kullandım. İlk tefdavi onunla başladı. Belki bizim o yüzden tamamen durmuştur
Zerrinakarsu zeyzey77 bende öyle biliyordum ama bunu söyleyen bir gastroentoroloji doktoru hatta ben başka kakasını yapmadı ondan mı acaba dedim bugün koyuyorsun zeytinyağı dimi dedi yok artık koymuyorum rahat yapabiliyor dedim kilo alımı için kullanmamı istediğini söyledi
Zerrinakarsu TheBaby çok sevindim sizin adınıza kusmalar gerçekten üzücü oluyor 😔 umarım bizimde tamamen biter
Ultraslan40 Zerrinakarsu canım, hakiki olduğu takdirde hiç bir sorun olmaz. Aka zeytinyağını sakın tek başına verme, reflü gibi rahatsızlıklara yol açar ve midesini yakabilir. Yoğun bakım doktorumuz özellikle bu uyarıyı yapmıştı.
Ultraslan40 Zerrinakarsu ben gaz için kullandım ama daha sonrasında kilo için tavsiye ettiler. Biz de işe yaramadı ama umarım siz de yarar.