Merhaba güzel anneler, kızımın ek gıdaya geçmesine on beş gün kaldı bende hazırlık için sizlerin memnun kaldığı ürünler hakkında post açmak istedim.
Memnun kaldığınız mama sandalyesi? Pahalı birşeye gerek var mı sizce? Ek gıda döneminde en gerekli bulduklarınız neler? İlk zamanlarda en çok neler kullanılıyor? Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌺 teşekkürler 🎈