AhsenMineL KıZlar hem cok üzgünüm hemde cok korkuyorum bilmiyordum bir şey olurmu acaba içim içimi yiyor :(
Melekkerem AhsenMineL benim arkadaş da hamile yaptırdi geçen hafta Ankara’daki profesöre danistim öyle yaptırdım dedi içimi rahat tut.
Zekimurendebizigorecekmi AhsenMineL Bi Dr arkaşımız olmuştu aşı canım hamileyken ve bebeği doğduğunda antikorluydu . Zararın konusunda bir araştırma ypk lakin bu büyük bir fayda bebeğe
Mommysharkdoodoodoodoo Merak etmeyin bir şey olmuyor 2. Dozunuzu da vurdurun. İçinizde korku olmasın yaşadığınız stres aşıdan daha zararlı bebeğinize
Ceren245 AhsenMineL kuzenim çok araştırdı kendisi de hamile . Ama hiç biri vurul demedi , henüz tam araştırma yapılmamış . Bu kararı anneye bırakıyorlar . Bir şey olmaz inşallah