gs271019 Aslaları katiyenleri sakın dinlemeyin. Pediatri bile zeytinyağını öneriyor. Ben doğduğundan beri 1çay kaşığını geçmemek şartıyla veriyorum. Hatta ne pişik kremi ne de bebek yağı kullanıyorum. Herr yerine zeytinyağı ile masaj yapıyorum. Dikkat etmeniz gereken yağın organik olması bu yüzden Marmarabirlik yağını tek geçerim. Diğerleri saf değil içerisine çeşitli yağlar karıştırılıyor. Ben bu konuda şanslıyım kendi zeytinlerimizden üretiyoruz yağımızı. Fazla uzattım ama korkmayın verin. En azından bu bitkisel bir çözüm, lavman ya da fitil çok mu organik çözüm sanki?