Babyisot dediğim gibi biz ek gidaya geçince reflü inanılmaz çoğaldı bununla birlikte çocuk kusmaktan mama bile içmez istemez hale geldi. Kilo alimimiz tamamen durdu. Çok büyük hata yaptık dedi doktorumuz. Ama iş işten geçti. Şu an bile ek gidada çorba ve pureden ileri gidemedik. Mamayi da çok az içiyor. Tavsiyem bebek kendini hazır hissetmeden ek gidaya başlamayın. Yani bebek desteksiz oturmaya baslamadan ek gidaya başlamak sıkıntı oluyor.